Konkurujte nejen šperkem, ale i jeho obalem!

Představte si, že jste právě stvořili šperk. Dejme tomu, že tentokrát je to zásnubní prsten. Zabalíte ho do obalu, který se zdá být snový a téměř nadpozemský a který jste si přitom dokázali sami během chvíle a za pár korun vyrobit.

A nyní si představte, že k Vám do obchodu přichází muž. Zítra požádá svou vyvolenou o ruku a hledá ten pravý prsten pro ni. Prošel už 3 internetové obchůdky a 1 velké šperkařství v centru města.

Teď stojí na prahu toho Vašeho. Nikde ho zatím ničím tak nezaujali, aby byl ochoten vytáhnout jakoukoliv bankovku ze své kožené peněženky. Jeho pozornost ale okamžitě upoutá Váš úžasný obal, ve kterém se jako na pódiu vyjímá krásný a kvalitní šperk.

Zeptám se Vás na jedno: „U koho si myslíte, že prsten koupí?“ Tam, kde mu ho zabalí do krabičky s molitanem či do jiného tradičního obalu, anebo ho zakoupí přímo u Vás? Například ve Vaší plyšové kulaté krabičce? Netouží náhodou tento muž udělat na ženu svého srdce ten nejlepší dojem? Okouzlit ji a doslova ohromit tím, jak nápaditě vyjádří svou lásku k ní? Aby se jí zatajil dech a ona řekla bez velkého rozmýšlení své ANO?

Něco o tom sama ze své vlastní zkušenosti vím a podělila jsem se o to s Vámi v autobiografickém článku s názvem „Muži, ať Vás to ani nenapadne s tou destičkou!“🙂

Ale nejen milující muži mají touhu zaujmout. Stejně tak to bude i žena, která hodlá své milované dceři koupit krásný šperk na památku. I ta bude toužit po balení, kterým ji okouzlí již na první pohled.

Všichni do určité míry souhlasíme s tím, že obal prodává. Je ale s podivem, že se prozatím tato strategie málokdy uplatňuje při balení šperků!

Existuje sice nepřeberné množství molitanových krabiček. Nebo papírových, v kterých po vložení šperky putují jako fazolky z jedné strany na druhou. Darují ale lidé opravdu šperky přímo v takových krabičkách či taštičkách s logem? Kde je každému hned jasné, co je uvnitř? Nebo se ještě „neúplně“ zabalený dárek pokoušejí ukrýt? A titěrně tak skládají a lepí balicí papír jen proto, aby podrželi obdarovaného v napětí do poslední chvíle.

Mnoho šperkařů mi jistě dá za pravdu, že konkurovat jen šperkem je dnes velice obtížné. Kvalita šperků je v současnosti vyrovnaná a zákazník má navíc na výběr i z mnoha originálů zhotovených v podobném stylu.

Proč tedy nevyřešit dárkové balení šperků přímo za své zákazníky? Konkurovat obalem a získat tak výhodu před ostatními? Stát se tím, kdo ve svém oboru udává směr? Aby lidé nakoupili právě u Vás a vraceli se k Vám pro šperky znovu a znovu.

Podívejte se na fotografiích, jak takové nevšední dárkové balení může vypadat.

Stáhněte si je zdarma zde a objevíte, jak netradičně balí šperky a drobnosti rodina jednoho úspěšného šperkaře.

Petra Farkašová
Petra je vášnivou tvůrkyní a milovnicí všeho pěkného. Oslavuje originalitu a vyznává styl v jednoduchosti je krása. Inspiruje a učí ostatní, jak i oni mohou stvořit něco výjimečného, za co sklidí obdiv okolí. Její příběh si přečtěte zde >>>
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *